FAQ

Find hurtigt svar på de mest stillede spørgsmål

Finder du ikke svar, eller har du brug for yderligere hjælp kan du kontakte os direkte her

Hvornår bliver min ordre leveret?

Almindelige bestillinger leveres inden for 1-4 hverdage efter vi har behandler din ordre. Det afhænger af den valgte leveringsmetode.

Champagnekassen behandles den sidste dag i hver måned og afsendes fra lageret den næstkommende hverdag.

Har du bestilt afhentning sender vi dig en mail når din bestilling er klar. Husk at kontakte os på +45 3060 6155 via SMS eller opkald for at aftale tidspunkt.

Afhentningsadresse:
Metalgangen 4E, 2690 Karlslunde

Hvornår er min næste levering af champagnekassen?

Du kan til enhver tid se hvornår din næste levering af champagnekassen køres i vores system.

  1. Åben “Medlemskaber” ved at trykker >her<
  2. Tryk på “Vis” ud for det medlemskab du ønsker at ændre.
  3. Du kan se din næste bestilling under “Næste betalingsdato

OBS: Datoen for bestilling er den dag vi behandler din ordre. Det kan tage 2-5 hverdage før din champagnekasse bliver leveret. Du modtager besked omkring levering og tracking på mail.

Hvor skifter jeg mellem levering hver måned og hver 2. måned

Du kan skifte antal, interval og levering for dit medlemskab ved at trykke på følgende knap:

Du er ikke logget ind

Har du flere medlemskaber, vil der være mere end én knap.,

Du kan også skift dit betalingskort ved at følge disse skridt:

  1. Åben “Min Side” ved at trykker >her<
  2. Find kassen “Bestilling” (Afbilledet med champagnekassens billede)
  3. Herunder har du mulighed for at vælge “hver måned” eller “hver 2. måned”
  4. Herefter trykker du på “Skift interval” og afventer godkendelse.
    • Med denne metode vil du ikke blive bedt om at opdatere dine kortoplysninger.
Hvordan skifter jeg mit betalingskort

Du kan skifte dit betalingskort ved at trykke på følgende knap:

Du er ikke logget ind

Har du flere medlemskaber, vil der være mere end én knap.

Du kan også skift dit betalingskort ved at følge disse skridt:

  1. Åben “Medlemskaber” ved at trykker >her<
  2. Tryk på “Vis” ud for det medlemskab du ønsker at ændre.
  3. Tryk herefter på den grønne knap “Skift Betaling”
Hvordan skifter jeg mine fakturaoplysninger
  1. Åben “Skift Faktureringsadresse” ved at trykker >her<
  2. Udfyld din nye adresse og tryk på “Gem adresse

OBS: For at opdatere samme adresse på alle dine aktive medlemskaber skal du vælge “Opdater forsendelse brugt til alle mine medlemskaber (valgfri)” nederst på siden.

Kan jeg springe næste levering over

Du kan til enhver tid springe den næste levering over.

Du skal være obs. på at hvis du springer næste levering over; og du modtager champagnekassen hver 2. måned; så vil du først modtage den næste champagnekasse 2 måneder efter den levering du springer over.

  1. Åben “Medlemskaber” ved at trykker >her<
  2. Tryk på “Vis” ud for det medlemskab du ønsker at ændre.
  3. Tryk på “Spring næste bestilling over”

OBS: Du kan til enhver tid se næste bestillingsdato på samme side under “Næste betalingsdato

Hvordan stopper jeg mit medlemskab

Vi tror på at det skal være nemt og hurtigt at til- og afmelde sig vores medlemskab. Derfor kan du hurtigt afmelde dit nuværende medlemskab på følgende måde:

  1. Åben “Medlemskaber” ved at trykker >her<
  2. Tryk på “Vis” ud for det medlemskab du ønsker at ændre.
  3. Tryk herefter på knappen “Afmeld”
Hvordan skifter jeg min adgangskode

Du kan bede om en ny adgangskode ved at trykke >her<

For at du kan bede om en ny adgangskode, skal du være logget ud ellers vil du blot have mulighed for at skifte din adgangskode, ved at indtaste den nuværende.

Ikke logget ind.
Log ind her.
Ingen aktiv
abonnement.
Ingen adgang til
medlemsindhold.

Kontakt os

Vi besvarer mail, sms og opkald kl. 08:30-17:00 i hverdagene.