Hvordan opstod idéen om CHAMPAGNEKASSEN?

ChampagneForAlle.dk 02

Hvorfor altid vælge ”Pizza nr. 5” bare fordi du ALTID har valgt netop den pizza. Det kan da godt være, den pizza er ganske udemærket – men hvad nu hvis pizza nummer 32 – eller nummer 8 for den sags skyld – kunne gå hen og blive din nye yndling?

Den tankegang har vi ført over på champagne – vi vil gerne have flere til at smage på mere og ny og anderledes champagne. Vi sørger for, den er både udvalgt og leveret – nemt og uden for mange dikkedarer! Sådan skal det nemlig være – serveret, seriøst og sublimt!

I en lang periode abonnerede jeg på ”Goodiebox” – det er en månedlig forkælelse for kvinder – en beautykasse velsagtens, der kommer med posten og indeholder forskønnende cremer og make-up – og meget andet. Det der betyder noget er overraskelsen, forventningens glæde og følelsen af kærlighed til én selv. Den følelse ønskede vi at kopiere over i Champagnekassen. Så derfor er konceptet opbygget, så der ikke afsløres noget som helst på forhånd. Det skal være en overraskelse, hvad der bliver leveret hver måned – en flydende form for anerkendelse til dig selv. Sådan vil de her kasser være – fyldt med lækkerier, information og STEMNING!

Når idéerne opstår i den her familie, så agerer vi – og det går som regel drøn-hurtigt fra idé til tankerne er på tegnebrættet og bliver gransket, vendt og drejet.

Der er arbejdet i døgndrift på Champagnekassen, vi har fokuseret på bæredygtighed og at støtte op om dansk erhvervsliv – vi har researchet og rejst rundt i Champagne – og vi er mere klar end nogensinde til at sende skibet til søs – få søsat alt vores arbejde – og vi er mildest talt blæst BAGOVER af den interesse der har været!

Vi er SÅ spændte på at få feedback på konceptet – på at høre reaktionerne fra jer derude!

Luk menu
×
×

Kurv